کتاب آثار «احمد نادعلیان» با مقدمه نویسنده هنر طبیعت و هنر زمینی «جان کی گرانده»

این مجموعه کامل ترین کتابی است که آثار احمد نادعلیان را از سال 1375 تا کنون معرفی می نماید که شامل حجاری, مجسمه های سنگی, ماسه چاپ ها؛ هنر محیطی در طبیعت ایران و کشورهای مختلف دنیا، کارگاه ها و جشنواره های محیطی و کار مشترک با هنرمندان ایرانی و یا بین المللی, کارگاه ها و کارهای مشترک با کودکان در ایران و سایر نقاط دنیا، کار با نمک، کار مشترک آهنگری، کارهای نقاشی با خاک در جزیره هرمز، کاهاری محیطی و مشارکتی با جوامع محلی در جزایر هرمز و قشم ، ماسه چاپ ها در ایران و کشورهای مختلف دنیا؛ معرفی موزه دکتر نادعلیان و نگارخانه پردیس هنر در قشم و …  بخشی از کتاب به آثاری اختصاص یافته است که در سابقه کاری نادعلیان وجود دارند اما تا کنون هیچوقت منتشر نشده اند، این موارد شامل هنر ویدئو؛ چیدمان های ویدئویی، کارهای درون خطی در شبکه اینترنت و همچنین کارهای تعاملی چند رسانه ای در محیط واقعی و مجازی و در پایان کار بازیافت روزنامه ها و چند نمونه انتشارات در خارج از ایران نیز منعکس شده اند.
پیش از این دو کتاب از مجموعه طراحی های احمد نادعلیان که مربوط به سفر ها و کارهای دانشجویی در سال های 1364 و 1367 منتشر شدند. یک مجموعه طنز ترسیمی توسط دانشگاه محل تحصیل او زمانی که دانشجوی دکتری بود منتشر شد.
در خصوص کارهای هنر محیطی نیز پیش از این کتابی تحت عنوان احمد نادعلیان/ راهی به بهشت و همچنین در سال گذشته کتابی تحت عنوان موزه دکتر احمد نادعلیان منتشر شدند.


188 صفحه. با 327 تصویر رنگی
قطع خشتی 22 × 22


‏شابک: 978-600-04-7885-8

قیمت کتاب متناسب با قیمت کاغذ و چاپ اعلام می شود. 

کتاب های موجود در این صفحه را با سرمایه خودم به عنوان ناشر موئلف چاپ کردم. در زمان چاپ  با ارزی که از ما بهتران کاغذ را با ارز 4200 وارد ایران کردند و بالای 12 هزار تومان به من فروختند. گاهی در فاصله ده روز از رفتن کتاب به چاپخانه فقط هزینه کاغذ مورد نیاز 3 میلیون تومان گران تر شد. “در زندگی شدن برای من مهم تر است. به هر قیمتی” به کار خودم ایمان دارم و همسر و فرزندم پشتیبان هستند.    بنابراین برای توانایی چاپ مجدد قیمت کتاب ها با توجه به قیمت ارز و شناور جابجا می شود.

برای خرید آثار در دایرکت اینستاگرام احمد نادعلیان که لینک آن در زیر این نوشته آمده است پیام بدهید.

اینستاگرام احمد نادعلیان

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *