کتاب احمد نادعلیان – منتخبی از آثار محیطی و اجتماعی با مقدمه ادم کلایو

این کتاب منتخبی از هنرهای محیطی و اجتماعی احمد نادعلیان را معرفی می کند. آثار اخیر بیشتر آثار هنری مشارکتی با جوامع محلی هرمز و جزایر قشم را نشان می دهد.

مقدمه کتاب جدید را کلایو ادم نوشته است. او از نمایشگاه گردان های شناخته شده هنر وابسته به زمین و طبیعت است. کلایو ادم بیش از 40 سال به عنوان نمایشگاه‌گردان فعالیت داشته است و در بخش‌های دولتی و خصوصی کارکرده است. او همچنین بسیاری از نمایشگاه های معاصر و تاریخی را نمایشگاه گردانی کرده است. در دهه 1970 کارش را با مجموعه‌ی هنرهای آرنولفینی در بریستول شروع کرد که شامل برگزاری نمایشگاه هایی از هنرمندان هنر زمینی مثل ریچارد لانگ، دیوید ناش و اندی گلدزورثی بود.  او در سال 1992 یک نمایشگاه بزرگ را در نقاط مختلف ژاپن ترتیب داد که تاریخ نقاشی منظره در بریتانیا را نشان می‌داد. در 1995 او یکی از اعضای هیئت برگزاری نخستین دوسالانه بین‌المللی کره بود. در سال 2003 نمایشگاه «چشم‌انداز غیر ممکن» که او آن را نمایشگاه‌گردانی کرده بود، برنده جایزه موزه‌ها و میراث فرهنگی برای بهترین نمایشگاه موقت انگلستان شد. در سال 2006، او مرکز هنرهای معاصر و دنیای طبیعی، که در حال حاضر در تالار دارتینگتون در «دوون» انگلستان واقع شده است را تاسیس کرد. سازمان ملل سال 2015 را سال خاک نام گذاری کرده بود. آخرین پروژه ابن مرکز «فرهنگ خاک» بیشترین توجه را جلب نمود. در حال حاضر در چندین پروژه جدید بین‌المللی و چند‌رشته ای از جمله در ونیز با «شبکه جهانی موزه های آب» همکاری دارد.

این کتاب خشتی  96 صفحه و دارای 160 تصویر رنگی است.
در موزه دکتر نادعلیان در جزیره هرمز و نگارخانه های مرکز پردیس در پلور، تهران و جزیره قشم به فروش می رسد.

قیمت کتاب متناسب با قیمت کاغذ و چاپ اعلام می شود. 

کتاب موجود در این صفحه را با سرمایه  شخصی چاپ کردم در زمان چاپ  با ارزی که از ما بهتران کاغذ را با ارز 4200 وارد ایران کردند و بالای 12 هزار تومان به من فروختند. گاهی در فاصله ده روز از رفتن کتاب به چاپخانه فقط هزینه کاغذ مورد نیاز 3 میلیون تومان گران تر شد. “در زندگی شدن برای من مهم تر است. به هر قیمتی” به کار خودم ایمان دارم و همسر و فرزندم پشتیبان هستند.    بنابراین برای توانایی چاپ مجدد قیمت کتاب ها با توجه به قیمت ارز و شناور جابجا می شود.

سرشناسه: ن‍ادع‍ل‍ی‍ان‌، اح‍م‍د، ۱۳۴۲
‏عنوان و نام پدیدآور: احمد نادعلیان/ احمد نادعلیان
مشخصات نشر: تهران: احمد نادعلیان، ‏‫۱۳۹۶.
مشخصات ظاهری: ۱۸8 ص.‬ مصور( رنگی ).
‏‫‏‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬شابک: 978-600-04-7885-8
وضعیت فهرست نویسی: فیپا
یادداشت: فارسی-انگلیسی.
‏موضوع: ن‍ادع‍ل‍ی‍ان‌، اح‍م‍د، ۱۳۴۲
موضوع: سنگ‌نگاره‌ها – ایران
‏موضوع: Petroglyphs – Iran
‏‏موضوع: هنر معاصر / قرن ۱۴ / مرور آثار
موضوع: نقاشان ایرانی – قرن ۱۴
موضوع: Painters – Iran – 20th century
رده بندی کنگره: ‏‫ ‭DSR۴۵/س۸‏‫‬‭‭ن۲ ۱۳۹۶
رده بندی دیویی: ‏‫‬‭۹۵۵/۰۰۷۲۷
شماره کتابشناسی ملی: ‭ ۴۷۵۳۹۶۲
محل نشر: تهران ‏‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
ناشر: احمد نادعلیان
چاپ:
چاپ و صحافی:
شمارگان و نوبت چاپ: 1500/ اول – تابستان 1396

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *