در نمایشگاه های بسیاری ویدیو های هنر رودخانه را به صورت تعاملی ارائه دادم. در این آثار مخاطبان می توانند چینش صحنه ها را عوض کنند و معنی جدیدی را خلق کنند. به مدد فناوری های جدید و با خلق یک رودخانه ی مجازی در شبکه ی اینترنت نیز من تلاش می کنم خاطره ی بهشت از دست رفته را زنده نگاه دارم.



یکی از آثار من در نمایشگاه هنر محیطی کره جنوبی چیدمان ویدئوئی “مرگ ماهی ها” که ویژگی تعاملی دارد و مخاطب می توانست قسمتهای مختلف ویدئو را آنطوری که دوست دارد ببیند. این اثر ویدئویی از تخریب آثار من در روستای پلور تهیه شده است و متاسفاه در سال 1389 علاوه بر آثارم قلعه تاریخی به منظور ساخت کارخانه آب معدنی ویران شد و میراث فرهنگی مازندران هیچ اعتنائی نداشت. امیدوارم که این صدا روزی شنیده شود و مسئولانی که وانمود می کنند خواب هستند این تدبیر را داشته باشند که گذشت زمان بیشتر و بیشتر بی توجهی آنها را آشکار می کند.
Views: 12