شرایط بازدید و شرکت در کارگاه های احمد نادعلیان در پردیس پلور

هنرمندسرای و نگارخانه پردیس پلور یک باغ است که بیش از 500 متر مساحت دارد این باغ دارای یک بنای سه طبقه که چشمنداز خوبی به طبیعت اطراف دارد و یک خانه سه طبقه است که به هنگام برگزاری برنامه های آموزشی و کارگاه ها مورد استفاده میهمانان قرار میگیرد. مرکز هنر پردیس در پلور اولین آرتیست رزیدنسی در ایران است. این مرکز از سال ۱۳۷۸ امکان اقامت هنری را برای هنرمندان ایرانی و بین المللی فراهم کرد.

نگارخانه و مرکز هنر پردیس در پلور

شرایط اقامت هنری در هنرمند سرای پردیس پلور

پس از تکمیل ساختمان سه طبقه اولین جشنواره نمایش هنر در طبیعت را در تابستان سال 1382 برگزار کرد. اولین رویداد جشنواره هنر محیطی نامیده نشده بود. از جشنواره دوم جشنواره ها با عنوان هنر محیطی در ایران نامگذاری شدند.  این بنا میزبان هنرمندان بین المللیی بوده است که تمایل داشتند در طبیعت ایران در زمینه هنر محیطی اثرشان را اجرا نمایند.

پنجره ساختمان مرکز هنر پردیس پلور و کوه دماوند
پنجره ساختمان مرکز هنر پردیس پلور و کوه دماوند
شقایق های اواخر بهار در طبیعت پلور

علاقمندانی که به منطقه پلور سفر می کنند، پس از هماهنگی قبلی می توانند از باغ و نگارخانه پردیس پلور بازدید نمایند. بازدید از این باغ مشروط بوده است.

برای افرادی که می خواهند فقط بازدید کنند:

بدون شک به دلیل جاذبه های طبیعی منطقه افراد زیادی در اواخر بهار و تابستان از منطقه بازدید می کنند. پیدا کردن سایه درخت، دسترسی به آب گوارا و سرویس بهداشتی یکی از مشکلات عمده است. باغ پردیس محیط مناسبی است که شما می توانید از یک فضای هنری بازدید کنید و از خدمات بهداشتی آن استفاده کنید. همیشه بازدید از این خانه مشروط بوده است.

توصیه می شود که بازدید ها به صورت گروهی انجام شود.بازدید کننده های گروهی بیش از هشت، هر نفر پنجاه هزار تومان ورودیه پرداخت خواهند کرد.

ورودیه برای دو تا هشت نفر بازدید انجام شود برای جمع آنها چهارصد هزار تومان پرداخت می شود.

ورودیه برای یک بازدید کننده دویست هزار تومان تعیین شده است.

بازدید و ماندن نیم روز در محیط باغ هنر پردیس

اگر بازدید کنندگان علاوه بر بازدید بخواهند مدت پنج ساعت در باغ بمانند ، برای هر نفر باید دویست هزار تومان پرداخت کنند. در محیط باِغ درختان زیادی وجود دارد و سایه است، سکو برای نشستن وجود دارد. سرویس بهداشتی  و سینک برای ظرف شستن در دسترس است.

اگر بخواهند از امکانات آشپزخانه مثل یخچال ، گاز و ظروف  استفاده کنند، برای هر نفر باید سیصد هزار تومان پرداخت نمایند.

هماهنگی قبلی الزامی است. لطفا برای هماهنگی تماس نگیرید. فقط به واتساپ احمد نادعلیان پیام بدهید. 09391482177

امکان برگزاری کارگاه های هنر زیست محیطی و همچنین هنر اجتماعی و جود دارد.

برگزاری کارگاه برای گروه:

در صورت درخواست جمعی (حد اقل دوازده نفر) امکان برگزاری کارگاه و بحث و گفتگو پیرامون هنر معاصر، هنر محیطی و اجتماعی وجود دارد.  اگر به صورت گروهی درخواست داده شود هزینه کارگاه با توجه به تعداد افراد و عنوان کارگاه اعلام می شود و برای شرکت کننده ها هزینه مناسب تر خواهد بود.

* در صورت مشارکت در کارهای عمرانی مرکز هنر پردیس مثل رنگ آمیزی و کارهای مورد نیاز باغ هزینه کارگاه و اقامت دریافت نمی شود. متناسب با نوع کار ممکن است از افراد پذیرایی شود.

برای افراد در جمع کوچک که مایلند کار داوطلبانه در محیط باغ انجام دهند ورودیه و هزینه شرکت در کارگاه دریافت نمی شود.

لطفا برای هماهنگی تماس نگیرید به دایرکت و یا واتساپ احمد نادعلیان پیام بدهید. 09391482177

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *