کتاب جزیره هرمز به روایت احمد نادعلیان: طبیعت، زندگی، فرهنگ و هنر

کتاب “جزیره هرمز به روایت احمد ناعلیان: طبیعت، زندگی، فرهنگ و هنر” جاذبه های گردشگری طبیعت، زندگی، میراث فرهنگی و آئین ها جزیره هرمز را معرفی می نماید. 

کتاب 96 صفحه و خشتی بزرگ 22*22 است. 226 تصویر رنگی دارد.

شابک  : 4- 1052 – 00 – 622 – 978

قیمت کتاب متناسب با قیمت کاغذ و چاپ اعلام می شود. 

کتاب “جزیره هرمز به روایت احمد نادعلیان”  حاصل دوازه سال زندگی و پژوهش میدانی در جزیره هرمز است. در این کتاب 226 عکس  طبیعت، زندگی، میراث فرهنگی و آئین ها معرفی شده اند. یک مقدمه دارد و هر کدام از عکس ها با متن همراه به دو زبان معرفی شده اند. عکس های طبیعت زیبایی آنجا را نشان می دهند.  سعی کردم در مورد فرهنگ و آئین ها قضاوت نکنم. آنها را از نگاه خودم منعکس کردم و گاهی ریشه یابی که بهانه ای است دیگرانی به عنوان فرضیه آنها را ثابت یا رد کنند. از تلخی ها ننوشتم. کتابی جدگانه می نویسم.

 زبان من ساده است. من همان سرحدی و یا اجنبی هستم. سال ها در میان آنها زندگی کردم. غریبه ای آشنا. من وظیفه ام را انجام دادم. تاریخ قضاوت می کند که برای جزیره چه انجام دادم. خودم خوب می دانم. آدم هایی که دور هستند می بینند. آنهایی که آنجا زندگی می کنند اغلب نمی بینند. با گذشت زمان خواهند دید.  برای خرید آثار در دایرکت اینستاگرام احمد نادعلیان که لینک آن در زیر این نوشته آمده است پیام بدهید.

اینستاگرام احمد نادعلیان

کتاب های موجود در این صفحه را با سرمایه خودم به عنوان ناشر موئلف چاپ کردم. در زمان چاپ  با ارزی که از ما بهتران کاغذ را با ارز 4200 وارد ایران کردند و بالای 12 هزار تومان به من فروختند. گاهی در فاصله ده روز از رفتن کتاب به چاپخانه فقط هزینه کاغذ مورد نیاز 3 میلیون تومان گران تر شد. “در زندگی شدن برای من مهم تر است. به هر قیمتی” به کار خودم ایمان دارم و همسر و فرزندم پشتیبان هستند.    بنابراین برای توانایی چاپ مجدد قیمت کتاب ها با توجه به قیمت ارز و شناور جابجا می شود.

 

.

بازدیدها: 0

دسته بندی: موزه برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *