مرکز هنر پردیس

هنرمند سرا و مرکز بین المللی هنر محیطی

سال های بسیاری مرکز پردیس به عنوان هنرمند سرا (Artist in Residency) و یک کانون هنری میزبان هنرمندان بین المللی بود. در زمینه های مختلفی همچون  آموزش و نمایش هنر در طبیعت و جامعه فعال بودند. اما هم اکنون به صورت نگارخانه فعالیت دارد.  چندین بنا در  پلور (شمال ایران)، تهران (خیابان پیروزی)، خانه احمد نادعلیان در لافت و جزیره هرمز (جنوب ایران در تنگه هرمز) با هم مرتبط هستند. در همه این بنا ها به صورت گردشی در فصول مختلف سال آثار هنر محیطی و اجتماعی احمد نادعلیان و کارهای مشترک با جوامع محلی خصوصا زنان جنوب برای فروش به نمایش در می آیند

نگارخانه پردیس پلور یک باغ است که بیش از 500 متر مساحت دارد این باغ دارای یک بنای سه طبقه که چشمنداز خوبی به طبیعت اطراف دارد. یکی از اتاق ها برای نمایش گزارش ویدئویی هنر زیست محیطی و اجتماعی احمد نادعلیان و کارهای مشترک با جوامع محلی مورد استفاده قرار می گیرد.  در بخشی از این باغ نیز محیطی وجود دارد که احمد ناعلیان به همراه خانواده اش زندگی می کنند.  در محیط باغ و طبیعت منطقه برنامه های آموزشی و کارگاه های زیادی برگزار شده است.  این بنا میزبان هنرمندان بین المللی زیادی بوده است بود که در طبیعت ایران هنر محیطی  اجرا کرده اند.

نگارخانه هنر پردیس پلور

مرکز هنر پردیس در تهران

مرکز پردیس در تهران همان خانه پدری احمد نادعلیان است که به صورت دائمی آثارش در آنجا به نمایش در آمده است.   افرادی که دوست دارند از آثار من بازدید نمایند در صورت هماهنگی قبلی می توانند از این محل بازدید نمایند. زمان های بازدید در صفحه اینستاگرامی احمد نادعلیان اعلام خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر را در لینک زیر ببینید        

خانه دکتر نادعلیان در بندر تاریخی لافت

 

 

مطالب مرتبط با مرکز هنر پردیس

بازدیدها: 457