جزیره هرمز: معرفی راهنما، راننده، بومگردی، اقامتگاه، سویت مستقل، هتل و غذاخوری ها

اگر قصد دارید به جزیره هرمز سفر کنید، به اطلاعات بسیاری از سایت ها اعتماد نکنید. بسیاری از افرادی که در خصوص سفر به جزیره هرمز مطلب بازنشر می کنند، هنوز جزیره را ندیده اند. اطلاعات قدیمی و گاهی غلط را بازنشر می کنند.

کارکنان موزه بومی دکتر نادعلیان بومی هستند و در جزیره هرمز زندگی می کنند. نداشتن اطلاعات کافی از جزیره هرمز موجب می شود که یا هزینه زیادی بدهید و یا زمان زیادی در انتظار باشید. اطلاع داشتن از وضعیت جزیره برای اینکه بدنیم در زمانی چگونه سفر کنیم و چه برنامه ای داشته باشیم بسیار مهم است. 

همکاران موزه به افرادی که در هنگام سفر قصد بازدید از موزه را دارند مشاوره رایگان می دهند. شرط مشاوره پیش خرید بلیط موزه است.  ضمن ارسال پیام به یکی از کارکنان و دریافت شماره کارت و پرداخت ورودیه آنها شما را راهنمایی خواهند کرد. با همان پرداخت در طول سفر شما می توانید به صورت رایگان  از موزه ما بازدید نمائید.

حتی اگر قصد بازدید از موزه را ندارید توصیه می کنیم با پرداخت هزینه مشاوره با داشتن اطلاعات به روز رسانی شده و صحیح سفرتان را برنامه ریزی کنید. به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ممکن است سفر شما با هزینه زیادی انجام شود. مهم تر از آن زمان زیادی را از دست می دهید.

برای راهنمایی سفر به جزیره هرمز، معرفی بومگردی، اقامتگاه، سویت مستقل، هتل و غذاخوری فقط با واتساپ مدیر موزه آقای محمود هرمزی در ارتباط باشید:  فقط با شماره واتساپ  09150217379

 آقای محمود هرمزی تنها بومی جزیره هرمز هستند که علاوه بر مدرک کارشناسی محبط زیست دوره های رسمی راهنمای گردشگری و کارشناس فنی را گذرانده اند. با توجه به اینکه مدیر تنها آژانس رسمی در جزیره هرمز هستند و امکانات موجود کارشان را حرفه ای انجام می دهند. شما با انتخاب بومگردی هایی که ایشان معرفی می کنند در توسعه فرهنگی جزیره نقش خواهید داشت.

دیگر همکاران مشاور:  نادیا کریمی ، حسن دریاپیمای هرمزی، حمیده پورشمالی

همکاران راننده:  محمد ملاحی، محمد حریری، محمد اوج هرمزی، مهدی زارعی، مصطفی دانه چین، شهاب دریاپیمای هرمزی و …  بزودی راننده های بیشتری معرفی می شوند. 

با بازدید از موزه شما از کتابخانه خلاق آن حمایت خواهید کرد. چگونه؟

برای حمایت از کتابخانه موزه دکتر نادعلیان  همکاران و دوستان بومی ما در جزیره هرمز برای سفر شما به آنجا راننده، راهنما، بومگردی، اقامتگاه، سویت مستقل، هتل و غذاخوری ها را به شما معرفی می نمایند. از مهر ماه 1399 کتابخانه شروع به کار کرده است و روزانه کودکان این کتاب ها را امانت می برنند . تمام اطلاعات مربوط به فعالیت کتابخانه ثبت می شود . خلاصه گویی کتاب ها از طریق فیلم ذخیره می گردد .  در حال حاضر نزدیک به هزار جلد کتاب جمع آوری شده است که بیشتر آنها کتاب های سنین کودکان است.  لینک زیر را ببینید و با کتابخانه خلاق و متفاوت موزه دکتر نادعلیان در جزیره هرمز آشنا شوید. 

کتابخانه خلاق و متفاوت موزه دکتر نادعلیان در جزیره هرمز

طبیعت جزیره رنگین کمانی جزیره هرمز

آیا می دانید چه وسایل نقلیه ای در جزیره هرمز وجود دارد؟

آیا می دانید چه هزینه ای را برای جایجایی در جزیره هرمز باید بپردازید؟  

از ما بپرسید؟

جزیره هرمز، راهنمای سفر، توصیه ها، دیدنی ها و جاذبه ها

آیا می دانید چه نوع اقامتگاه هایی در جزیره هرمز وجود دارد؟

از ما بپرسید؟

 

 

آیا می دانید در هرمه چه غذاهایی برای خوردن وجود دارد و چه میزان باید هزینه بپردازید؟

از ما بپرسید؟

 

 

جزیره هرمز: راهنمایی سفر، اقامت، غذا، گردش و آشنایی با طبیعت و فرهنگ

برای راهنمایی سفر، اقامت، غذا، گردش و آشنایی با طبیعت و فرهنگ با ما در تماس باشید. ما به شما کمک می کنیم که با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما بهترین مکان را برای اسکان انتخاب نمائید، راهنمایان و راننده های مورد تایید ما شما را در بازدید امکان طبیعی همراهی کنند. بهترین غذا را با قیمت مناسب تهیه نمایید. با فرهنگ و آداب و رسوم و آئیین های مردم جزیره آشنا شوید.

جزیره هرمز، راهنمای سفر، توصیه ها، دیدنی ها و جاذبه ها

 

بازدیدها: 0

دسته بندی: موزه برچسب ها:

نطرات در “جزیره هرمز: معرفی راهنما، راننده، بومگردی، اقامتگاه، سویت مستقل، هتل و غذاخوری ها

  1. اشتراک ها: جزیره هرمز، راهنمای سفر، توصیه ها، دیدنی ها و جاذبه ها -

  2. اشتراک ها: دانلود رایگان نقشه جزیره هرمز شامل همه جاذبه های طبیعی و فرهنگی - Dr. Nadalian

  3. گلمکانی میگوید:

    سپاسگزارم از هماهنگی سرکار خانم مهسا اوج هرمزی جهت بازدید از جزیره زیبای هرمز.
    جزیره هرمز وشگفتی های طبیعی آن و مردم با صفای آن معجزه و لطفی بزرگ از سوی خداوند متعال است.

  4. اشتراک ها: کشف پیکره های جدید در جزیره هرمز - Dr. Nadalian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *