فروش آثار هنری زنان در نگارخانه موزه دکتر نادعلیان – جزیره هرمز

آثار هنری زنان جزیره هرمز و قشم را می توانید در نگارخانه موزه دکتر نادعلیان تهیه نمائید.  از همه دوستان و عزیزانی که  به جزیره هرمز و یا قشم سفر خواهند کرد درخواست می شود که از موزه دکتر نادعلیان بازدید نمائید. در بخش فروش هدیه نمونه های متنوعی از نقاشی ها، گوشواره ، گردنبند، مگنت و دیگر آثار صنایع دستی زنان بومی وجود دارند. این آثار بسیار حرفه ای اجرا شده اند و اغلب آنها فقط در موزه موجود هستند. با خرید این آثار خاطره خوبی از سفر نزد شما باقی خواهد ماند و هدیه مناسبی برای عزیزان خود تهیه خواهید کرد.‌

بیست و پنج درصد از درآمد فروش آثار زنان در نگارخانه با نظارت آقای محمود هرمزی برای هزینه های کتابخانه خلاق موزه دکتر نادعلیان هزینه می شود. کلیه امور مدیریت موزه تحت نطر ایشان است. لینک زیر را ببینید. 

کتابخانه خلاق و متفاوت موزه دکتر نادعلیان در جزیره هرمز

مدیر موزه دکتر نادعلیان محمود هرمزی شماره واتساپ  09150217379

نقاشی پشت شیشه 

 

نقاشی و تکه چسبانی پارچه پشت شیشه

 

گوشواره ها نقاشی بر روی چوب با روکش روغنی و قابل شستشو

گوشواره با نقش دختر چهارگیس

عروسک های بومی (دختلوک) جزیره قشم

سال های زیادی تحت تاثیر آثار پیش از تاریخی و دوره های تاریخی کار کردم. بسیاری از هنرمندان در غرب و هنر ایران همین مسیر را طی کردند. بعضی از آثارم به صورت مشترک تحت تاثیر هنر پیش از تاریخ و هنر بدوی رایج در زمانه ما هستند.

 

نقاشی بر روی چوب برای مگنت روی یخچال

 

نقاشی روی بوم

نقاشی روی بوم 20*30

دختر هرمزی در حال انجام نقاشی 

 

 

نقاشی با پودر و شن رنگی در بطری

موضوع نقاشی با شن های رمگی پیشنهاد و ابتکار احمد نادعلیان نبود. او فقط به آنانن آموزش داد که به جای اسبفاده از خاک های رنگی با استقاده از پودر سنگ و پودرهای رنگی نمونه هایی را جایگزین کنند که احساس جزیره را زنده نماید. حالا حوشبختانه به دلایل آسیب نرساندن به محیط زیست جزیره هرمز اغلب زنان برای این کار از شن های رنگی استفاده می کنند. با توجه به اینکه نمونه های بدلی آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند، در بخش هدیه موزه اینگونه آثار نیز به فروش می رسند. 

 

نمونه هاب نقاشی با پودر و شن رنگی در بطری – محل فروش بخش هدیه موزه

 

نمونه گوشواره و مگنت های بیشتر

 

بازدیدها: 0

دسته بندی: موزه برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *